Bosch TES70621RW titanium

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Bosch TES70621RW titanium op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

5,2

amderaad 20-10-2012
Geschreven voor: Bosch TES70621RW titanium

Kan veel maar niet op punt waar het om gaat: koffie sterkte en kwaliteit. De sterkte kun je kiezen tussen 8, 9 en 10 gram per kop (veel te weinig verschil en 10 gram asl maximum is te weinig) , de maalgraad kun je minimaal verstellen (merk je niks van) en de koffie is erg zuur, eigenlijk niet te drinken. We hebben diverse koffie soorten geprobeerd maar dat maakt niet uit. Het apparaat brengen we vandaag terug want de vorm van koffie zoals die uit de brewer komt is helemaal scheef dus misschien gaat er iets mis: aan de ene kant is die de helft dunner dan aan de andere kant en dan loopt het water daardoor misschien te snel door wat de zuurheid kan verklaren. Een espresso maken duurt maar een paar seconden (op de sterkste stand) en dat is vreemd.
Melkschuim is wel goed van kwaliteit en machine maakt weinig lawaai. Double shot is handig mits de koffie te drinken zou zijn.